zondag 3 juni 2012

Things to do on a Rainy Sunday


Het regent vandaag de hele dag als ik de weerberichten mag geloven. Dus een mooie dag om lekker binnen te blijven. Maar wat doen we als het regent... Hier een paar tips:

  • Eindelijk eens lekker uitslapen, want dat is zonde om te doen als het mooi weer is.
  • Kamer opruimen (of huis, is maar net hoe je woont!)
  • Dat boek lezen dat al maanden op je nachtkastje ligt
  • Schrijven aan dat boek dat je altijd al had willen schrijven
  • Pak eens een vel papier, wat kleurpotloden en begin gewoon eens te kleuren. Kleuren is niet alleen voor kleuters. Laat je creativiteit lekker z'n gang gaan!
  • Filmpjes kijken
  • De hele dag in je pyjama/makkelijke broek rondlopen
  • Aan je blog werken :)
  • De was doen (moet ook gebeuren!)
  • Mooie muziekjes luisteren
  • Luisterend naar die muziekjes je ogen sluiten, gedachten op nul zetten en je energie lekker laten stromen (oftewel mediteren)
Ik denk dat ik deze zondag wel door ga komen!!

(Mocht je nog tips hebben; leave a comment!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten