Lief dagboek,
Maandag - Niks gedaan. Ik weet het, het is schandalig. Tuurlijk heb ik overdag wel hard gewerkt, maar voor de rest heb ik helemaal niks gedaan. Althans, ik kan het me niet herinneren...
Dinsdag - Hard gewerkt en na het eten heerlijk wezen hardlopen! Heb 26 min gelopen, 3.39 km en gem. snelheid is 7.83 km/h. Verder dinsdag nog lekker zitten tekenen. Vind het heerlijk om met mijn passertje, mijn geodriehoek en mijn potloden in de weer te zijn. Zo maak ik mijn eigen mandala's en kleur ze in. Het zijn misschien niet de allermooiste, maar ik vind ze prachtig :)
Woensdag - Overdag aan het werk, uiteraard in Oranje kleding. Uit het werk vandaan heb ik mijn jurkje opgehaald dat ik zaterdagavond aan ging doen naar de Dinershow. Het jurkje was te lang, zat bovenaan niet helemaal goed en de bandjes moesten ipv kruislings gewoon over mijn schouders. Dus even bij het naaiatelier (lees; de plaatselijke 'Turk') gebracht en voor 18 euro heb ik dus een heel ander jurkje! En hij staat super leuk nu! 's Avonds kwamen de buren gezellig voetbal kijken, wat een teleurstelling was die wedstrijd. Maar het is niet anders. We hebben wel een ontzettend gezellige avond gehad!
Donderdag - Op mijn werk hadden we deze week open dagen en dus op donderdag mocht ik samen met wat collega's lekker gaan lunchen. Het was heerlijk en de 'beurs' zag er geweldig uit! Uit het werk vandaan ben ik naar mijn moeder gereden, waar we gezellig hebben geBBQed. Het weer was nog erg mooi, hebben lekker buiten kunnen zitten en daarna nog even een eindje met de hond gelopen.
Vrijdag - Als afsluiting van de open dagen op het werk hadden we een feestavond. Dus na me lekker opgetut te hebben, ging ik met mijn gekrulde haren op de fiets richting werk. Door een regenbui moest ik mijn capuchon opdoen en van de gekrulde haren was dan ook niet veel meer over. Maar het idee was leuk :) De avond was super! Heerlijke wijntjes, leuke muziek (niet alles was mijn smaak...) en dansjes doen met gezellige collega's. Al met al dus een zeer geslaagd avondje (ik lag dan ook pas 3 uur 's nachts in bed).
Zaterdag - Om negen uur werd ik wakker (bijna scheldend, aangezien zes uur slapen voor mij eigenlijk echt te kort is!). Na mezelf uit bed gehesen te hebben, heb ik me aangekleed en ben ik nog even het dorp in gegaan. Wat make-upjes gehaald en de finishing touch voor het cadeautje voor mijn zus. 's Avonds ga ik namelijk naar de Dinershow met mijn zus en twee vriendinnen. Mijn zus is pas in augustus jarig, maar we wilden haar nu alvast verassen. Bij de Dinershow kan je namelijk in het zonnetje gezet worden, dan schijnt er een grote spotlight op je en mag je een bloemetje in ontvangst nemen. Nou dat vonden wij natuurlijk een hartstikke leuk idee! Het leukste was dat ze er natuurlijk helemaal niks vanaf wist. 's Middags had mijn zusje mijn haar opnieuw gestijld en nu bleef het werkelijk prachtig zitten! Uiteindelijk dus in mijn 'nieuwe' jurkje, op naar de Dinershow. En wat een geweldige avond hebben we beleefd, wat was dat prachtig zeg. Onwijs gelachen (ook om mijn zus d'r bloemenmomentje :-) ) en geraakt door de prachtige nummers die werden gezongen door prachtige stemmen. Je betaalt je even scheel, maar ja, dan heb je ook wat. Oh ja en het eten was ook wel lekker! Apart, maar wel lekker.
Zondag - Om half elf werd ik wakker. Wat een schappelijke tijd is aangezien ik er pas om een uurtje of half vier in lag. En het was Vaderdag!! Dus naar beneden (toegegeven, met een klein ochtendhumeurtje...) en mijn vader een fijne Vaderdag wensen. Mijn zusje was ondertussen al bezig om het ontbijt te maken in de keuken, goed geregeld zeg ik zo ;-). Na te hebben gegeten, hebben mijn zusje en ik cupcakes gemaakt. Over een aantal weken geven we namelijk een High Tea en willen dan allerlei zelfgemaakte en zelfverzonnen cupcakes serveren, en tja, die moeten eerst geproefd worden! Vandaag hadden we Hazelnoot-Amandelchocolade gemaakt en Banaan-Rozijn. En die zijn goed geslaagd hoor. 's Avonds dé wedstrijd gekeken, wat geen echte wedstrijd bleek te zijn. Ok, we stonden eerst met 1-0 voor en het ging de eerste 20 minuten ook goed. Maar daarna ging het finaal de verkeerde kant op. Maar ja, volgende keer beter (positief blijven toch...).
De 4e week dat ik dit dagboek bijhoud is alweer voorbij... de tijd gaat hard!
Tot volgende week, lief dagboek.

Ha Pat,
BeantwoordenVerwijderenJij ook aan de blog?! ;-)
Kijk je weleens op Bloglovin? Erg leuk.. heb het vandaag ontdekt! haha
X.