Over wat het leven zoal te bieden heeft. En dan met name op het gebied waar mijn interesses liggen; shoppen, lifestyle, theater, lezen maar ook natuur, spiritualiteit en de zin van het leven. Veelzijdig dus, precies zoals het leven zelf.
maandag 28 mei 2012
Review CD; Jennifer Ewbank - London Tree
Wauw, wauw, wauw. Eigenlijk zou ik deze review nu al kunnen stoppen, want deze drie woorden zeggen eigenlijk genoeg. Kreeg deze prachtige jongedame tijdens haar deelname aan the Voice nog de ene kritiek na de andere over haar heen (ook ik was geen groot fan moet ik bekennen), nu heeft ze een prachtige CD gemaakt waarop ze maar eens bewijst dat zij echt wel kan zingen (en hoe?!?) en absoluut The Voice heeft! Op Bol.com heeft ze zelfs vijf sterren behaald! Haar engelachtige stemgeluid en haar prachtige uithalen, maken dat deze CD enerzijds zacht en intiem en anderzijds komen hier ook nummers tussendoor die ik totaal niet van haar zou verwachten (zoals 5 more minutes). Ik moet toegeven dat ik helemaal verliefd ben geworden op haar stem. Jammer genoeg staan er maar 11 nummers op, waaronder 2 duetten (There's us met grote broer John en Ghost in this House met Nick Schilder) en 2 covers (In the Arms of the Angel en Imagine). Elk nummer is anders, geen enkele is hetzelfde en achter elk nummer voel je een verhaal zitten. Dit zijn niet zomaar liedjes, dit zijn liedjes die je raken. Voor mij voelt het simpelweg als gezongen emoties. En pas op, als je deze CD eenmaal in je cdspeler hebt zitten (of in je afspeellijst) kan je het niet meer afzetten. Hij zit nu in mijn cdspeler in de auto en ik luister óf naar de radio óf naar deze CD. Kan niet wachten tot haar nieuwe album uitkomt, ben benieuwd of ze dit nog kan overstijgen!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)


Geen opmerkingen:
Een reactie posten