maandag 28 mei 2012

Lief dagboek (1)



Lief dagboek,

Afgelopen week hebben we met zijn allen mogen genieten van heerlijk weer en daarbij horende temperaturen! Wat mijn hardloopschema trouwens absoluut niet goed doet.. 

Maandag - was het nog niet zo warm gelukkig en ben ik na mijn werk eerst even wezen hardlopen. Rondje ging goed en ik merk dat mijn conditie steeds beter wordt.

Dinsdag - temperatuur was erg aangenaam maar nog niet bikiniwaardig volgens mij. Eerst hard gewerkt tot drie uur, daarna lekker met een boekje naar het strand gereden. Daar in m'n eentje lekker een wijntje gedronken en in het zonnetje mijn boek gelezen (Betrapt! - Marian Keyes, leest prima weg!). Zag trouwens toch een hoop mensen in bikini liggen, wat volgens mij toch nog best een beetje frisjes was. Daarna naar huis, snel gegeten en naar m'n twee wekelijks meditatieavondje. Was weer een erg fijne avond, zo heerlijk om even een avondje echt voor jezelf te hebben. Erg fijn om even bij jezelf te zijn en gewoon de boel de boel te laten en even in stilte te zijn.

Woensdag - weer gewerkt. Na het werk een poging tot hardlopen gedaan maar helaas was het echt te heet (voor een beginnerling als ik). Had een rondje ingepland richting strand en dan langs de boulevard terug. Maar ik was vergeten dat ik dan een heuveltje op moet en dat is erg zwaar met 80 graden boven nul! Dus toen ik eenmaal boven was en mijn RunTrainer app mij zei dat ik 2 minuten moest gaan hardlopen, heb ik maar even afgeweken van het schema en het op een snelwandelen gezet. Ten slotte ook m'n rondje nog maar een beetje ingekort (maar goed ook want heb via de website afstandmeten.nl berekend dat ik alsnog een rondje van 4,85 km had gemaakt! En mijn normale rondjes zijn altijd zo'n 3 km).  Na wat uitpuffen en wat eten, heb ik met m'n zusje de hele avond kappertje gespeeld. Na een lange periode ben ik weer (bijna) terug bij mijn blonde haarkleur, lekker zomers! 

Donderdag - wederom gewerkt (begint saai te klinken...) Uit mijn werk vandaan even snel een maaltijdsalade gegeten bij mijn zus en 's avonds een prachtige lezing gehad over Werken met Engelen van John Breukels, bij Centrum le Soleil.

Vrijdag - was het bloedverziekend heet. Uit het werk vandaan, tot vier uur gewerkt, wilde ik eigenlijk samen met mijn zus een drankje doen op het strand. Maar door de hitte hebben we maar de koelte van het winkelcentrum van Naaldwijk opgezocht. Lekker nieuw luchtje gekocht (DKNY, de appel :-) ). Daarna gezellig geBBQed, samen met paps en zussen voor de eerste keer dit jaar!

Zaterdag - samen met twee schatten van vriendinnen naar de Nationale Engelen Bewustzijn Dag geweest in Almere. Prachtige mensen ontmoet en mooie ervaringen gehad! Mooie dag om op terug te kijken.

Zondag - het was weer eens heerlijk weer! Om negen uur lag ik al in bikini, met boek, op een ligstoel. Na twee hete uurtjes ben ik me om gaan kleden om samen met mijn zusje naar een presentatie te gaan van Janet Ossebaard in Naarden, bij de Crop Circle Group. Weer een super middag gehad!! Zusje was ook helemaal blij dat ze mee was gegaan. Daarna, omdat we toch in de buurt waren, een rondje duren huizen gedaan in nabij gelegen Bussum. Volgens mij zijn we wel drie rondjes gereden (tja, twee meiden in een auto zonder TomTom...). De mensen zullen wel gedacht hebben; daar heb je weer zo'n toeristentour! Maar dat kon ons lekker niks schelen, ongegeneerd hebben we overal naar binnen gekeken! 's Avonds de finale gekeken van Peking Express en heel hard zitten duimen dat Quintin en Annebet zouden winnen en dat deden ze!! Super, je zou toch zo maar eventjes €90.000 winnen. Enorm verdiend hoor!

En toen was de week alweer om! Al met al genoeg meegemaakt!

Tot volgende week, lief dagboek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten